آینه مانیتور دار دو دوربین زنوتیک

شامل آینه ، دوربین دنده عقب ، دوربین جلو و پک سیمکشی

قابل نصب بر روی آینه فابریکی تمامی خودروها

داراي سنسور حركت

ضـد آب و گرد و غبار

قابليت شارژ از طريق فندكي ماشين

ذخيره تصاوير بروي كارت SD تا 32 گيگ

قابليت ضبط صداي داخل خودرو

دوربين ها داراي ١٧٠ درجه wide و ديد در شب

قابلیت ضبط و ذخیره خودکار

 

 

ناموجود

ارسال روز کاری بعد با پست پیشتاز
شناسه محصول: 2869 دسته: ,

آینه مانیتور دار دو دوربین

آینه دوربین دار DVR برند زنوتیک با دارا بودن دو عدد دوربین جلو و دوربین عقب این امکان را به شما می دهد تا در هنگام حرکت خودرو تصاویر بصورت خودکار بر روی کارت حافظه آینه ضبط شود، آینه مانیتور دار دو دوربین قابلیت پخش همزمان تصاویر عقب و جلو را روی مانیتور خود داراست.

پشتیبامی از تکنولوژی MOTION DETECTION یا سنسور حساس به حرکت که عملکرد آن بدین صورت می باشد که در صورتی که این سیستم خاموش باشد با تشخیص لرزش، محصول بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط تصویر می نماید.

آینه مانیتور دار دو دوربین زنوتیک

مشخصات

  • قابل نصب بر روی آینه فابریکی
  • داراي سنسور حركت
  • ضـد آب و گرد و غبار
  • قابليت شارژ از طريق فندكي ماشين
  • ذخيره تصاوير بروي كارت SD تا 32 گيگ
  • قابلیت ضبط و ذخیره خودکار
  • صفحه نمایش TFT
  • فرمت عکس JPEG
  • دوربين P1080 FULL HD
  • دوربين ها داراي 170 درجه wide و ديد در شب و …
  • به همراه دوربین دنده عقب
  • مانیتور LCD  4.3 اینچ
  • دارای سیستم Motion Detection

 

جهت مشاهده و خرید انواع آینه خودرو اینجا کلیک کنید.

مشاوره و پاسخگویی ۰۹۳۷۴۷۰۶۵۹۹

 

 

 

2.5
5 نفر امتیاز داده اند
0
1
0
0
1

5 دیدگاه برای آینه مانیتور دار دو دوربین زنوتیک

پاکسازی فیلتر
  1. ابراهیم

    میشه دوربین دنده عقب به این آینه وصل کرد یا فقط دو دوربین واسه ثبت لحظات؟

    • مدیر فروش مدیر 2

      بله خودش دوربین دنده عقب داره

  2. شاهرخ

    سلام
    من این آینه رو با دوربین کد 3 میخوام نه با دوربینی که توی تصویر هست.امکانش هست؟

    • مدیر فروش مدیر 2

      سلام خیر پک کامل همراهه دوربینه

  3. محمد

    سلام میشه به علاوه دوربین جلو و دنده عقب یه دوربین دیگه خودمون توی ماشین نصب کنیم که از کسی که روی ماشین خش میندازه فیلم بگیره

    • مدیر فروش مدیر 2

      سلام باید مانیتور جدا و دوربین جدا بذارید

  4. محمد

    ممنون

  5. مهسا

    سلام وقتتون بخیر
    خودتون نصب هم میکنید؟؟

    • مدیر فروش مدیر

      سلام حیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *